Tania Naranjo och Reuben Sallmander

Tania Naranjo och Reuben Sallmander tillsammans med ”The True Music orchestra”  Johnny Åman, kontrabas och Ola Bothzén, slagverk.

I ”True Music Project” bjuds sånger och musikaliska berättelser på svenska, engelska spanska och hebreiska. Man blandar lekfullt latinamerikanskt och judiskt, klassisk musik med lite pop och rock.  Smäktande och innerligt, det outtalade, det mystiska, längtan och kärlek.

Tania Naranjo är konsertpianist, sångerska och kompositör. Reuben Sallmander är skådespelare sångare, textförfattare och låtskrivare.

Konserten är ett samarrangemang mellan Arvika Konsertförening, Musikhögskolan Ingesund och Arvika Jazz & Blues.

Dag: Torsdag 17 mars
Tid: 19.00
Plats: Konsertsalen, Musikhögskolan Ingesund
Pris: 150 kr, medlem i AKF & AJB 100 kr, Ungdom t.o.m. 19 år samt student (leg) fri entré.
Biljetter: Tickster