Om konsertföreningen

Arvika Konsertförening är en ideell förening som arrangerar konserter med instrumental- och vokalmusik. Föreningen ska verka för att främja musiklivet i Arvika kommun och ofta arrangeras konserter i samarbete med Musikhögskolan Ingesund, studieförbund, kyrkor med flera.  Ungefär hälften av konserterna ges med ortens egna musiker och ensembler. Övriga konserter ges med andra artister, både svenska och utländska. Alla kan bli medlemmar i föreningen genom att lösa medlemskort. Medlemskap ger bland annat rabatt på konsertbiljetter.

Arvika Konsertförening använder sig av lokaler i Arvika med god tillgänglighet. Nära parkering, hiss, bra belysning och hörhjälpmedel. Våra värdar är alltid på plats vid konserterna.

Medlemskap
Medlemskap i Arvika konsertförening gäller för säsongen 2018-2019 och kostar 150 kr. Beloppet kan sättas in på vårt bankgiro 5126-9868. Ange namn, adress, telefonnummer och gärna e-postadress. Medlemskap kan även lösas vid entrén till konserterna.

Önskar man ett personligt abonnemang för hela säsongen 2019-2020 kostar det 750 kr. Då ingår även medlemsavgift och man har tillträde till varje AKF-konsert.

Arvika konsertförening arbetar ideellt. Din medlemsavgift ger viktigt stöd till vår verksamhet.

Biljettpriser
Medlemmar: 100 kr.
Övriga: 150 kr.
Barn/studerande: gratis.

Betalning
Det går bra att betala biljetter kontant eller med Swish (Swishnummer: 123 351 19 95).

Swish logo

Obs!
Priset kan variera vid samarbete med andra arrangörer. Reservation för ändringar.

Nils Petter Tveten
0047 – 9019 4583

Sekreterare
Anna Wallin