Sommarkvällar i stadsparken

Arvika Konsertförening är glada att kunna bidra till att Sommarkvällarna i stadsparken (tidigare ”Trivselkvällarna”) med musik och underhållning från scenen i Arvika stadspark nu äntligen kan bli av igen! Bland annat kommer konsertföreningens tidigare stipendiat, Lovisa Lundmark, att medverka. Trivselkvällar för hela familjen med såväl lokala som mer Sverige-kända artister! Programledare och producent är Johan Birgersson. Det bjuds på allsång, intressanta möten, intervjuer, upplevelser och överraskningar. Det finns bänkar uppställda, men du får gärna ta med egen stol. Enklare servering kommer att finnas, samt toalett. Fri entré.

Program 21 juli
Entrérätt: Barnens allsång med Kerstin Andeby och Peter Wanngren. Huvudrätt: Lokala toner med Lovisa Lundmark, Josefin Persson, Anton Älvstrand Karlsson, Albin Sjökvist, Nadiia Hrynyshyn, Angela Petré med flera. Partydessert: Bröderna Rongedal. Kvällens husband Eli & the Janglers.

Program 10 augusti
Entrérätt: Barnens allsång med Ayla Kabaca och Klas Backman. Huvudrätt: Gunnar Skog & Bosse By, Friar Park (från Musikskolan), Andreas Koppfeldt, Göran Bryntesson med flera. Partydessert: T-Bear & the Dukes med Lotta Delebrant. Kvällens husband Robbans svänggäng.

Arrangörer är: Arvika kommun, Arvika Jazz & Blues och Arvika Konsertförening.